Om Klubben

Middelfart Karateklub Kyoukushinkai er en idræts forening. Klubben er derfor opbygget demokratisk med en bestyrelse bestående af formand, næstformand, kasserer og bestyrelsesmedlemmer.

Alle medlemmer har indflydelse på driften af klubben og kan altid komme med gode ideer og forslag til bestyrelsen. Samtidig har vi heldigvis mange aktive medlemmer, som hjælper med i den daglige drift af klubben og er med til arrangere de forskellige aktiviteter.

På årets generalforsamling får man direkte indblik og indflydelse på klubbens regnskab, budget, bestyrelsen, planlagte aktiviteter, samt mange af de andre ting som kan tages op på en generalforsamling.

Vi får kommunale tilskud ligesom andre idrætsforeninger. Derfor kan vi tilbyde en undervisning af høj kvalitet til en lav pris.

Vores instruktører har naturligvis pletfri børneatester, som bliver indhentet hvert 2. år

Klubben er medlem af: Dansk Kyokushin Karate Organisation